HAKKIMIZDA

HAKKIMIZDA

 Sesveren Makine; 1997 yılında Zile’de 50 m2’lik bir alanda kurulmuştur. Geleceğin makineleşmede olduğuna inanan kuruluş , o yıllarda elektrik, elektronik ve bilgisayar bilgisini ortaya koyarak hızlı ve teknolojik makineler üretmeye başlar. Otomasyon işleri ile sektörde aranılan isim olan SESVEREN markası ortaya çıkar. Kuruluşunda otomasyon ağırlıklı çalışan firma; sonrasında piyasadaki ihtiyaçlar doğrultusunda makine imalatına yönelmiştir.

 İlk makine 1990 yılında Zile Sebat Makine ile beraber üretilir. Piyasadaki isteklere karşılık verilerek üretim alanları zamanla genişletilir. Masa tipi sütunlu matkapla yapılan işler, makine parkuru ve imalat yerinin büyümesiyle daha komplike tesislerde yapılmaya başlar.

 Mehmet Sesveren tarafından hobi olarak başlayan makine imalatı, zamanla oğulları Uğur ve Halil Sesveren’in de işe sahip çıkmasıyla Sesveren Makine’yi günümüzde uluslararası arenada satış yapan bir firma hâline getirir.

 Şirketin satış, pazarlama ve teknik destek kısmını Halil Sesveren yaparken, iç planlama ve üretim noktasında da Uğur Sesveren işletmenin sorumluluğunu üstlenir.

 Firmanın Ar-Ge çalışmalarını, çizim ve otomasyon işlerini ilerleyen yaşına ragmen baba Mehmet Sesveren devam ettirmektedir. 

 Sesveren, bu hâliyle PP çuval konfeksiyon makineleri imalatında Türkiye’nin tek ve aranılan markası hâline gelir.

 Günümüzde 2000 m2 kapalı bir alanda hizmet veren Sesveren Makine, üretim planlamalarını arz-talep ihtiyacı doğrultusunda yapar. Ortalama 10 kişinin çalıştığı firma son yıllarda stok ürün imalatı da yapmaya başlamıştır.

 Ürün pazarlarını, Türkiye’deki çuval fabrikaları ile sektöre yönelik hizmet veren firmalar oluşturur. Yatırımlarını işi daha da büyütmek üzerine planlayan firma, ‘Sesveren’ markası ve ‘CE’ belgesi ile makinelerini Avrupa ülkelerine pazarlamaktadır.

 Fiyatta, kalitede ve kapasitede avantaj elde ederek, müşterilerine daha iyi hizmet sunmak isteyen Sesveren Makine, tedarikçi firmalarıyla da işbirlikleri kurarak ulusal ve uluslararası birçok seçkin firmaya da partnerlik yapmaktadır. 

 Yurt dışı pazarında genelde Kuzey Afrika ülkeleri, Ortadoğu ülkeleri ve kısmen Avrupa ülkelerine önemli ihracat bölgeleri olarak öne çıkmaktadır.